073*

Del fem i statvar 2009.

Jag cyklade 35 km på träningscykeln.

Under sommarlovet stoppade jag i mig:
43 rostmackor
26 koppar kaffe
24 glas läsk
13 koppar te
7 koppar O'boy
2 jordgubbar

Folk som ofta var med i mina drömmar (detta är antal gånger sedan 23 juli):
Matilda Forslund (12)
Wiviann Forslund (11)
Matilda Palmqvist (9)
Mikael Forslund (7)
Beatrice Krig (7)
viktor Forslund (6)
Linnea Möller (6)
Anders Forslund (4)
Sofia Engström (4)
Sanni Alatyppö (4)

Litet urval ur de annorlunda varelser som varit med i mina drömmar:
Aladdin och Abo
Gröna snyggingen som jag följde efter i Paris
Båtfamiljen med pappa Sebastian som hade en robot
Djävulens brorsdotter (och djävulen)
Insekternas härskare
Stewie Griffin
Tilly (en bloggerskas hund)
Lykke Li
en kristen föreläsare
Färgglade fienden (låter som en riktigt spännande bok)
Homer Simpson
Bart Simpson
Jultomten
Groundskeeper Willie
Satanist-kossorna
Familjen som gillade ägg men inte tomat
Indiska elefanten i Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0