156

bara som tack för att du länkar mig ställer jag upp men jag pallar inte länka själv och sånt.

Mina sju sanningar:
1. Jag tar inte på mig strumpor efter att ha duschat
2. Jag räknar antal gånger jag dricker te/kaffe per år
3. Jag läser inte lika mycket/ofta som jag vill/borde
4. Jag kan INTE namnet på alla Pokémon (kom igen, de är 493 stycken, vad hade ni förväntat er?)
5. Många saker jag gillade som barn gillar jag fortfarande (Bamse, Kalle Anka, Pokémon, tecknat)
6. Jag undviker mat som bott i havet (fisk, skaldjur, sjöväxter)
7. Jag vill spela piano men tänker inte gå någon kurs, vill lära mig på egen hand


min femte födelsedag (dvs 1998-01-26)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0